Wszystko Extra!

Na promie | Brak komentarzy

Czy zasługujesz na odrobinę czegoś Extra? Oczywiście, że tak! Od dziś, jako Extra członek, będziesz mógł korzystać z Extra ofert na pokładzie naszych promów, w tym w sklepach, restauracjach, barach i kawiarniach. Jeszcze nie jesteś klientem Extra? Zarejestruj się tu! Poniżej znajdziesz informacje o naszym programie lojalnościowym oraz aktualnych ofertach.

W 1990 roku uruchomiliśmy nasz program lojalnościowy, który wówczas nosił nazwę ”Stały klient.” Początkowo naszym zamiarem było stworzenie ”Klubu stałego klienta” dla starszych pań. Jednak zainteresowanie wykazali także przedstawiciele płci przeciwnej, a także młodsi podróżujący. W ciągu pięciu lat do klubu dołączyło 17 000 członków.

Od tamtej pory nasz program wielokrotnie zmienił nazwę oraz formę, a w rezultacie stał się nowym programem Extra. Obecnie, w 2015 roku, Extra startuje ponownie w celu utworzenia globalnej bazy dla naszych klientów. Jeżeli podróżujesz naszymi promami, teraz będziesz mógł użyć swojego uczestnictwa niezależnie od tego, którą linię wybierzesz. Mieliśmy okazję porozmawiać z Lindą Rosendal o nowościach w programie Extra.

”Podróżując z nami, na pokładzie otrzymasz dostęp do ekskluzywnych ofert w sklepach, restauracjach, barach oraz kawiarniach, z których tylko Ty, jako uczestnik programu Extra, możesz czerpać korzyści. Nowe oferty będą dostępne kilka razy w roku. W ofertach startowych obecnie oferujemy, między innymi, perfumy Calvin Klein Downtown dla pań w fantastycznej cenie, Toffifee, a nawet naszą kultową kanapkę z krewetkami w przystępnej cenie dla członków Extra. Tak jak wcześniej, za każdy zakup otrzymujesz punkty, których następnie możesz użyć przy okazji kolejnych podróży naszymi promami.”

Brzmi ciekawie? Nie przegap okazji, by zarabiać Extra na swoich podróżach oraz zakupach na promie!

Tu możesz zobaczyć aktywne oferty członkowskie, a także zarejestrować się w programie Extra.

Witamy na pokładzie!

Dorota Jaguścik

Nie ma co ukrywać, jestem trochę zakręcona na punkcie Internetu. Uwielbiam nowe technologie i kiedy już uważam, że czegoś się nauczyłam, to zaraz wychodzi "poprawka do poprawki". W Stena Line wspieram działania w Social Media i codziennie staramy się być bliżej naszych klientów. Na blogu będę dzieliła się z Wami naprawdę przeróżnymi tematami, więc - bądźcie czujni. Macie pytania? Piszcie w komentarzach! :)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.