Zostań Extra bohaterem

Na promie | Brak komentarzy

Lubicie programy lojalnościowe? Ja tak średnio, chociaż ostatnio coraz częściej różne karty stałego klienta lądują w moim portfelu. Myślicie, że opłaca się być lojalnym klientem? Okazuje się, że tak, bo przeważnie ma to same plusy.
Opowiem Wam o pewnej miłej niespodziance, która spotkała trzech Norwegów należących w Stena Line do programu dla stałych klientów o nazwie Extra.
Trzech fantastycznych norweskich facetów połączyła wspólna pasja: prom Stena Saga na trasie Oslo – Frederikshavn. Pływają nim regularnie, wręcz można powiedzieć, że wyrośli na jej pokładzie, a nawet oświadczyli swoim przyszłym żonom. Drukują specjalne koszulki i utworzyli na Facebooku grupę „Przyjaciele Stena Saga” (mają już 1032 członków). Panowie są jednymi z najbardziej zaangażowanych i lojalnych klientów firmy, dlatego Stena Line postanowiła zrobić im wyjątkową niespodziankę 😉

4865470
Per, Haakon i Ståle tak często są obecni na pokładzie promu, że niemal stali się jego stałym „wyposażeniem”. A jak akurat nie płyną, to siedzą na Facebooku z innymi członkami grupy „Stena Sagas venner”. Ich zaangażowanie i radość napawa optymizmem nie tylko załogę promu, ale też innych podróżnych. Także chyba nikt inny nie był lepszym kandydatem do pierwszej edycji programu Extra superhero.
Pewnego pięknego dnia pod dom chłopaków podjechała limuzyna. Zabrała ich na prom Stena Saga, a tam…
Zresztą nie będę Wam zdradzała szczegółów. Sami zobaczcie na filmiku.

 

Pasja to w życiu bardzo ważna sprawa. Pozwala nam się rozwijać i oderwać od codzienności. A kiedy zarazem staje się naszą pracą i pozwala się utrzymać, to wręcz wymarzona sytuacja! Zgodzicie się ze mną?

 


Zostaw odpowiedź

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.